Nordön

På väg hem från Mikaela blev en jävla cirkus!
Antingen har jag glömt min plånbok i skolan eller så har någon snott den. Och där i ligger alla pengar jag äger, mitt busskort och mitt guldpass. Sådär lagom kul...
Så jag var fast på busstationen eftersom jag inte hade mitt busskort och min mobil funkade inte.
Men som tur var kom Anna från min klass så jag fick låna hennes mobil och ringa mamma.
Men hon hade druckit vin till maten och var ute på Nordön eftersom vi skulle campa där.
Men till slut löste det sig genom att mammas bästa kompis fick komma och hämta mig och skjutsa ut mig till Nordön där husvagnen stod!
Men det var iaf en underbar solnedgång!
Kärlek till er som orkade läsa allting!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mycket fina bilder :)

2011-09-17 @ 16:25:28
URL: http://sofiejonasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0