You make me feel so good!

Efter skolan(slutade 1, wiii) drog jag och Mikaela och shoppade för att fira att det äntligen är höstlov!
Haha, vi äter alltid minst i 1½ timme. [email protected]
<--FÖRE&EFTER-->
vi blev stylade av några tjejer! kolla så jävla snygg Mikaela blev! (hon är alltid snygg men ändå!)
Dom sminkade oss och fixade vårt hår
Ignorera min fula min tack.
Vi ville inte åka hem så vi fick på bio. Filmen var faktiskt riktigt bra!
Handlade typ om tid,haha
LOCKIGT!
Tack för en grym dag tjejen!

Kommentarer
Postat av: MandelNisse

Sv; Vi gör sjukt gärna ett bloglovinbyte med dig :) Jag lägger till dig direkt på vår :) Kram.

2011-10-29 @ 11:44:52
URL: http://photostuff.webblogg.se/
Postat av: radhusdisco (tidigare xxl)

vad fina ni äääär

2011-10-29 @ 12:30:26
URL: http://radhusdisco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0