29 Juni, timme för timme!

Väckarklockan ringde 07:15, pigg tjej!
Cyklenturen började 08:30, blev försenad pga av att Ln försov sig...
Kom fram till Mikaela ca 09:10 (1 mil att cykla) Haha så söt var hon när hon öppnade dörren alldeles nyvaken!
Vi var på stranden 10:40 tror jag! Då tryckte vi(jag) i oss MASSA vattenmelon.
Colgates tandkräm gör susen!
Marabou cookies var verkligen en besvikelse!
Har man inget bättre för sig kan man ju alltid sätta en vattenmelon på huvudet!
*redigerad*
Jag känner att jag bara blir längre och längre för varje dag...
16:48 sjösattes vattenmelonen Arne!
När vi lämnade stranden ca 18:00 var jag helt sönder bränd! Fast jag hade smörjt in mig som en galning!
23:00 satte jag och Mikaela på skräckfilmen "från andra sidan"
Riktigt äcklig men jag blev besviken på att den slutade lyckligt...

Kommentarer
Postat av: mikaela

INTE BIKINI BILDER!!!!!!

2011-06-30 @ 23:21:57
Postat av: Jennifer Victoria

Har hört att marabou kakorna smakar väldigt mycket salt. Sant?

2011-07-01 @ 10:56:35
URL: http://ingenexistens.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åååh va första bilden gör mig sugen! älskar vattenmelon... väldigt härliga bilder du har tagit, ser ut som du haft en awesome dag! =)

2011-07-02 @ 19:37:37
URL: http://perfectbeaat.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hyrde du den skräck filmen? Om ja vart i så fall? :) grym blogg

2011-07-04 @ 23:31:27
URL: http://bbloggbyisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0