:D

Ida är liiiite seg på att uppdatera när hon är&campar :o Så jag tänkte göra ett till litet businlägg :D

Igår då var jag&badade sjukt kallt.Men det var sjukt kul&mysigt :D
HÖHÖ :D

Ida hon är en liten busfis :D hihihihiih :) jag var på hennes camping i lördag&vi hade jätte roligt!vi gymmade,badade,solade(är sjukt solbränd nu :o ) sen köpte vi glass (a) Jag åkte tåg dit i typ 1 timma? men det gick rätt snabbt :D

Aja,jag har inget ruuuuligt att säga jag bara bablalar på..så hejdå :D

bild från när vi va på lisse&letade efter blåtröjan :D



KRAM MIKAELA! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0