Mina närmaste vänner


Mikaela Larsson ~ Min bästaste vän, jag kan berätta allt för dig och du får mig alltid på bra humör!

Ln Eriksson ~ Du är min bästaste och äldsta vän, du har alltid funnits där för mig!
Tillsammans kan vi(haha, oftast jag) hitta på massa galna saker, jag har alltid roligt med dig!

Sofia Cervell ~ Det är omöjligt att vara på dåligt humör i din närhet, du är alltid glad och jag har alltid jätte roligt med dig!

Olivia Gunnargård ~ Vi tappade kontakten efter dagis vilket jag var väldigt ledsen över. Men nu efter 7 år har vi hittat tillbaka till varandra igen! Du är en av de snällaste personerna jag känner. Du är hjälpsam, pålitlig och och rolig.

Vera Karlsson ~ Du är bland de roligaste jag känner! Haha, du himla underbar är du. Det är omöjligt att inte börja gapskratta när man är med dig!

Som ni ser har jag bara sjukt snygga vänner, och jag älskar dom allihop!
Utan dom är jag ingenting! Ni är bäst tjejer!


Jag har flera andra bra vänner också som Rebecka, Emma, Matilda, Felix, Viktor, Axel osv


Kommentarer
Postat av: Rebecca

:D

2011-07-18 @ 12:17:46
URL: http://ramt.blogg.se/
Postat av: mikaela :d

Älskar dig!<3

2011-07-18 @ 13:49:23
Postat av: Anonym

heter hon LN? :)

2011-07-19 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0