Allting har en natulig förklarning


Anledningen till att jag inte har kunnat blogga är att jag blev piskad ur sängen hemma hos Ln klockan 8(efter bara ynka 4 timmars sömn)och blev tvingad till kyrkan för att lyssna på en gudstjänt på ryska.
Jag kan säga att jag inte förstod ett skit.
Efter det fick vi hem 2 små söta flickor från Vitryssland och dom har varit här hela dagen fram till klockan 8, efter det passade jag min yngsta syster

Var dålig med kameran idag, tog bara kort på mina cupcakes som jag(och vitryskabarnen) bakade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0