Städar...

Håller på att städa mitt rum just nu, det såg hemskt ut! :P

Här kommer en lista jag har lånat från Sandra!

Visste du...
att jag vill - Advokat och rik!
att jag lyssnar mest på - Demi Lovato och ny pop musik
att jag pratar - för mycket :P

att jag inte gillar - KORV! allergi och svikare
att jag avskyr när folk snackar - skit!
att kärlek är - ljuvlig!

att jag gillar att -  sjunga, dansa, spela gitarr och vara med mina kompisar
att jag alltid kommer att - älska mina små älsklingar! Kela, Brizz och Zonny!
att jag är hemligt förälskad i - mr X ;)
att sist jag grät var - typ i förrgår
att min mobiltelefon är - död :(
att när jag vaknar på morgonen - är jag nästan alltid glad (om ingen har väckt mig)
att innan jag går och lägger mig - skriver jag dagbok och dagdrömmer jag.
att idag har jag - städat...
att jag just nu tänker på - Mr X ;)
att i kväll ska jag - Kommer Zonny och hennes familj på middag :D
att i morgon kommer jag - fixa iordning mitt lilla hus :)
att jag hoppas - att det ska bli fred och att folk fattar att dom inte behöver vara någon annan.
att jag verkligen vill -
bli rik


Om ni läser egenom hela listan är ni bäst!! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

hej allt bra ? :)

titta gärna in på min blogg, & gilla du den så följ den gärna på blogglovin! :)

2010-09-11 @ 13:48:55
URL: http://eemlliie.blogg.se/
Postat av: Jossan

Skulle du snälla kommentera min video på youtube..Asså gärna på engelska :P Ifall du orkar och vill?



http://www.youtube.com/watch?v=xu0Si53yHaM

2010-09-11 @ 15:23:46
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej tycker om din blogg:) ha det så bra!

2010-09-11 @ 15:57:02
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0