7C!

Idag var det friluftsdag! :)
Alla sjuor på skolan tävlade mor varandra :D
Vi gjorde olika staffeter, löpning och dragkamp.
Många trodde att vår klass skulle vara as dålig eftersom vi är en musikklass, vilket enligt dom betyder att vi inte kan sporta, men vi gav dom så dom teg. På dragkampen vann vi alla matcher utom en, där blev det lika :P

Min klass kämpade och gav allt! HEJA 7C!!! :)

Men det allra bästa var att vi började 09:15 och slutade ca 13:10 :)

Nu sitter jag och äter pannkakor som jag har gjort alldeles själv! xD
Haha, så duktig som jag är tappade jag sylt burken i golvet sån det svätte sylt över hela golvet :P



Kommentarer
Postat av: Michis

samma sak ;P

2010-10-07 @ 18:48:45
URL: http://sketching17.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

söt blogg du har, vill du följas via bloglovin? :D

Kram!

2010-10-08 @ 18:31:47
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0