Du är vacker <3


Tjejer ska vara kurviga. Oavsett om du är mörk, ljus, kort, lång, mullig, small, stor eller liten är du VACKER. Alla människor ser olika ut, men alla är vackra på sina egna sett...... <3
Om du tycker att du har lite för mycket fläsk på kroppen, vem är det som bryr sig? Jo, DU! Lär dig att älska dig själv som du är. Titta dig omkring, det finns minst tre personer som älskar dig oavsett hur du ser ut!

Tjejen i spegeln är vacker, tjejen framför spegeln ser ut som ett  vandrade skelett...
Lär dig älska dig själv som du är.
JAG ÄR SOM JAG ÄR FÖR ATT JAG INTE BLEV SOM JAG SKULLE :D

Alla tjejer är vackra oavsett ålder, storlek, färg, härkomst, religion, eller längd! <3
Så kom igen tjejer sträck på er och gå ut i världen och visa era vackra kroppar!



Titta på dig själv i spegeln hitta fem saker du gillar på din kropp.
Sen tittar du efter tre saker du inte gillar.
Varför gillar du dom inte?
Vad kan du göra för att du ska gilla dom?


TA HAND OM ER TJEJER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0