Rubrik är inte min grej


Dom har roliga T-shirtarna från vårt älskande Gina Tricot kostar 129:- Jag äger den längst till höger :)

Dom är sommriga topparna kommer ifrån H&M och kostar 99:-

Den här finns också i min garderob, den kommer från Gina Tricot och kostar 199 :-

Från Cooco.se och kostar 295 :-

Också cooco.se, kostar 245 :-

195 :- och kommer ifrån cooco.se

Coolt halsband från cooco.se, kostar 165 :-

Örhängen från cocoo.se , pris 195 :-

Ursnyggt halsband från cocoo.se, pris: 195 :-

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0