Bree Tanners andra liv

Idag läste jag ut boken "Bree Tanners andra liv" som är skriven av våran älskade Stephenie Meyer.
Boken har 167 sidor och fårav 5 möjliga

Boken handlar om Bree, en nyfödd, som tillhör Victorias klan.
Hon träffar Diego och tillsammas försöker dom lista ut vad varför dom egentligen har blivit skapta.
Victoria vill söka hämd på Edward för att han dödade hennes partner James, och startar därför en armé av nyfödda.
Men dom nyfödda är klumpiga och oförsiktiga och blir därför dödade i striden.



LÄS DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0