tjugofjärde dagen, tjogofemtedagen, tjugosjättedagen och tjugosjunde dagen!

Jag skämms lite över att jag har bloggat så fruktansvärt dålig :(

Ett minne jag har
Jag har flera miljader minnen men här kommer ett iaf! :)

Det är inte första gången ni ser den här bilden, men jag älskar den!
Vi var i stugan och på kvällen var det världens oväder och vi skrek så högt att man nästan blev döv ;)
HAHA, saknar den här tiden!


En bild från mitt rum/lägenhet



Hoppas ni överlever fast dom är jättesuddiga :)
Två saker jag längtar efter

Min födelsedag
Sommarlovet!

Min favoritfärg, mat och bild

Favorit färg ->  Turkos såklart!
(hittade ingen bra bild)

Favorit mat -> Kyckling med nudlar!
(hatar bilder med mat på)

Favorit bild ->

Jag har nog ingen direkt favoritbild, men den här bilden tycker jag om!
Den är helt oredigerad! Längtar tillbaka till lägret!

Kommentarer
Postat av: Bonardi

fint rum du har!

2010-12-28 @ 11:13:27
URL: http://bonardi.blogg.se/
Postat av: michis

va?! vad då? rum/lägenhet(?) xD

2010-12-28 @ 13:05:14
URL: http://michisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0