Forbidden rose

Idag var jag hos min älskade Zonny (hennes blogg) :)
Och vi kollade på friidrott och bakade muffins.
Vi bakar alltid typ alltid muffins när vi är hos henne :P


När jag var i stan i förrgår luktade jag på Avril Lavignes nya parfym "forbidden rose".
Den luktade inte lika gott som hennes andra "Black Star" men den var helt okej.
Jag blev faktiskt ganska besviken eftersom "Black star" luktar så himla gott trodde jag att den här skulle lukta ännu godare, men jag hade fel...

Älskar flaskan!


Vilken parfym/rakvatten använder du? :)

Kommentarer
Postat av: Mikan <3

sv:Men Ida xD hahahha :P

Tack:) du är också himla fiin <3

2010-08-28 @ 21:26:22
URL: http://solrosprinsessan.devote.se
Postat av: Mimmi

sv: den kostade 450kr och jag gjorde den på solgården! :) tänkte göra på aeon, men deras piercare var borta den dagen, och jag kunde inte vänta :) vill du själv göra en? :)

2010-08-29 @ 00:47:50
URL: http://mimmijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0