Bloggtorka!

Har bloggtorka så jag fyller i en lista istället :)
Har du druckit tills du spytt? nope
Sårat någon? Aa.. 
Förlorat en vän? Ja.....

Träffat nya människor? yeah

Kysst en främling? nej

Tagit droger? Verkligen inte
Haft en sommarflört? Aa

Gråtit? ja

Skrattat tills du kissat på dig? Ja

Tältat? Såklart
Varit vaken en hel natt? ja

Solat? Vem har inte det?
Badat? Massor

Haft ett förhållande? Yes

Gjort dig riktigt illa? Nej, som tur är :)

Gjort några nya percingar/ tatueringar? Aa, och snart blir det navelpiercing hoppas jag :D

Läst en bok? Många :D

Skickat fel sms med flit? hahaha ja de har jag nog :D

Suttit vid datan en hel natt? nee

Näckat? Nej

Solat naken? nej

Fått utegångsförbud? nope

Sagt “jag älskar dig” och menat det? ah

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej
Varit i slagsmål? nej jag slåss inte

Pussat någon utav samma kön? Aa av misstag :P

Sjungit högt på ett berg? Ja

Kysst någon i regnet? JA :D

Kysst någon i skogen ? Haha, ja :D

Kysst någon du inte borde? Aa...

Tappat rösten? nja nästan

varit på festival? Tror det

Gått upp i vikt? Aa...

Gått ner i vikt? yes

Brännt dig? ah

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Ja

Varit utomlands? många gånger!

Gjort ett bra köp? klart

Tagit upp kontakten med en gammal vän? JA :D

haft skadeglädje? de har jag alltid!

Sovit under bar himmel? det har jag

Vad kommer du sakna mest? 6H

Har du svart ärligt på alla frågor? ja

 

 

 

 

Vad ska du göra idag? :D


Kommentarer
Postat av: vaneza

fin blogg! Kommentera gärna min blogg

allt bra föresten?

Kram

2010-08-17 @ 14:51:10
URL: http://vanezavergara.blogg.se/
Postat av: Bella :)

jättefin blogg :)



kolla gärna min blogg, frågestund på gång! :)

2010-08-17 @ 18:42:21
Postat av: mersiha

fiin blogg ;)

2010-08-17 @ 19:26:38
URL: http://merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0