Jag har blivit misshandlad....

Nästan iaf ;)

En kille och jag "bråkade" om en sak och så slängde han min skåpsdörr på mitt finger så kan skar upp hela fingret på mitt rostiga lås :O

Sen gick vi till nån skolsköterska eller nått, och hon sa att vi skulle gå till vårdcentralen för att det var så djupt.
När vi kommer dit säger dom att dom ska limma mitt finger och dom ropar på en doktor. Efter typ en halvtimme kommer doktorn och en annan tant. Men dom la typ bara på lite salva och plåster :O

Så nu får hela min arm jätte ont, för jag blödde jätte mycket. Jag blödde konstant i 1 timme och 20 min :O
Då snackar vi inte om lite blod utan mängder!

Mitt stackars lilla finger dunkar ... :(

Men nog om mitt finger XD

Det är typ snöstorm ute :O
NO!!!


Kommentarer
Postat av: Alice :D

hejsan!

fin blogg du har! :)

2010-11-10 @ 20:01:17
URL: http://aliceforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0