Shoppat!

Lägger upp på vad jag köpte imon!
Första som gissar rätt får en länk!

Kommentarer
Postat av: jaa, de är jag! ;D

Jag gissar på att du har köpt något från gina tricot, Åhlens, bikbok & någon kostig affär som har en döskalle på sin påse? Gissa jag rätt? :D<3

2011-06-06 @ 18:04:00
URL: http://meandmyycamera.blogg.se/
Postat av: olivia !

från shock - nitar?

från bikbok - tröja eller shorts?

gina - kläning ?

åhlens - smink? :D

puss!

2011-06-06 @ 18:46:51
URL: http://livaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

shoppade inte du massa i new york? :D

2011-06-06 @ 20:54:11
Postat av: amanda

jag gissar att du har köpt kläder ;D

2011-06-06 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0