Nya skor och jeans!




Kommentarer
Postat av: sofie

söt blogg!

jag har också en blogg på www.nattstad.se ' det är som en vanlig blogg bara att jag tjänar pengar på att blogga där :) så jag skulle bli skitglad om du kunde gå in på ' www.nattstad.se/sofiecesarino ' bara skrolla ner och kolla lite? för jag tjänar en slant på det och jag behöver verkligen pengar nu för jag vill åka till lanzarote med min pojkvän och jag har snart pengarna! snälla. förlåt om jag störde. kram / sofie!



fin blogg :D

2011-01-06 @ 15:41:30
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0