My life is just the beginning...



Glöm INTE att rösta på DIN favoritbild! Klicka {HÄR}!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sugen på att vinna något snyggt smycke som t.ex: earcuff eller dubbelring?

Gå in på bloggen, läs reglerna och välj vilket smycke du vill vinna!

Tävlingen är i samarbete med Josign.se så är väldigt snygga smycken du kan vinna med lite tur^^



TILL DIG SOM ÄR FOTOINTRESSERAD

Dessutom kan du vinna en diffuser till din systemkamera på min andra blogg: http://planetarygo.blogg.se

Kolla under kategorin tävlingar om du inte hittar inlägget en bit ner^^

2011-04-06 @ 17:37:43
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0