Lista :)

Jag har typ aldrig något att blogga om så ska börja med en sån här lista :)
Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - En bild på mig när jag var liten
Dag 3 - En sak jag älskar från min garderob
Dag 4 - Nytagen bild
Dag 5 - tre webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 6 - Min förebild/idol
Dag 7 - Mina bästa vänner
Dag 8 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 9 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 10 - Mina favorit dagar på året
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Låtar jag kan lyssna på om och om igen
Dag 14 - En hemlighet
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Det här är jag beroende av
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Min favorit film när jag var liten
Dag 19 - Min absoluta favoritlåt
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 21 -  Min favoritplats
Dag 22 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 -  Ett minne jag har
Dag 25 - En bild från mitt rum/lägenhet
Dag 26 - Två saker jag längtar efter
Dag 27 - Min favoritfärg, mat och bild
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig
Dag 30 - Två utomlandsbilder
Dag 31 - Två saker jag inte skulle klara mig utan


Är ganska stolt över att ha skrivit den helt själv! :)
Ska nu låna, javisst. Men länka gärna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0