bilder från Stockholm!

Gud den här resan var den bästa i hela mitt liv! :D
Gud vad kul jag hade :D :D


Suddig, men det är Kela som sitter utanför en bar :)

HAHAHAHA, OMG! Shit vad vi skrattade xD

Vi var på livrustkammaren (slottet)

Zonny och hennes fästman :)

Min brudklänning ;)

Kela leker riddare ;)

Kungliga och ....

COOLA!!

HAHAHAH! Kela lekte hund och några utlänningar började asflabba xD

Min nya "bil" :D

Haha! Zonny provar en mini-mask xD

För första gången i mitt liv åt jag Ben&Jenny´s
MUMS!!

En lååång tåg-resa framför oss

Men Zonny är lika glad för det xD

Titta så söt hon är!
(lägg märke till lilla tjejen i fönstret!)

Stressande människor! :O


Kommentarer
Postat av: sofia

gud va skoj nu blev jag avundsjuk hehe :D

2010-11-05 @ 13:26:21
URL: http://peeacee.bloggplatsen.se
Postat av: Ericalarsson.

Vad roliga bilder :) så oseriösa :D det är bara kul när någon bjuder på sig själv :D

2010-11-06 @ 13:49:00
URL: http://ericalarsson.webblogg.se/
Postat av: viktor thää määän :D

shoo :) fin blogg :D kolla min ´!

2010-11-06 @ 16:46:26
URL: http://viktordahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0