Michael Jackson

Idag var det lite mer än 1 år sedan The King Of POP dog.
Han försvann plötsligt och lämnade både barn och en storslagen karriär bakom sig.
Michael har alltid varit min idol!
Han har aldrig brytt sig vad tidningarna har skrivit om honom. Han vet ju sanningen så varför skulle han bry sig?!
Han har gjort sin musik med hjärtat. Hans underbara musik kommer att leva vidare i flera hundra år tll.
För att vara ett troget Michael Jackson fan behöver man inte ha hela väggarna fulla med bilder på honom och skriva hans namn överallt, allt man behöver göra är att sprida hans musik. Att inte låta musiken dö, det är vad man ska göra för att vara ett troget fan.
Många tror att Michael inte är död, själv vet jag inte vad jag ska tro. Skulle han vara så hjärtlös att han fejkar sin död, för att komma bort från all press, och lämnar sina barn, som behöver honom?
Men barnen kanske vet??
Det finns ingen i världen som kan svara på om han är död, utom Michael Jackson!

Den bästa låten han har gjort är We are the World som han gjorde med
Lionel Richie.

RIP Michael Jackson!

När den här bilden togs var Michael som vackrast!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

men ååh<3 gud vad glad du gör mig!<3<3

jag hade en jättebra midsommar:)

2010-06-26 @ 21:34:24
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0