Klänningar i massor!

Igår fick man se en massa vackra klänningar.
I alla möjliga färger och former.
Många glittriga smycken, juveler och kronor.

Rania och Abdullah från Jordanien.
Kommentar: Rania är så himla vacker och ser så snäll ut. Klänningen var vacker och passar verkligen på henne!
Jag älskar hennes håruppsättning

Märtha-Louise och Ari Behn från Norge
Kommentar: Klänningen var helt lagom, inte för mycket. Hon klär verkligen i rosa!


Mette-Marit och Haakon från Norge
Kommentar: Hon riktigt strålar ikapp med sin klänning.
Volangerna passade perfekt, det blev liksom inte tantigt.

Mary och Fredrik från Danmark

Kommentar: Mary är min favorit prinsessa!
Alltid snyggt klädd och så är hon så himmla vacker!
Hennes klänning hade en snygg modell och vacker färg.

Elena De Borbón från Spanien
Kommentar: Fin klänning men den passar tyvärr inte på henne. Boleron är bara FÖR mycket!

Madeleine och Silvia från Sverige
Kommentar: Madeleines klänning var urläcker och passar henne perfekt!
Färgen var helt rätt val!
Silvia: Hennes modell var perfekt på henne. Färgen var helt rätt!
Bra gjort dtrottningen!

Albert från Monaco pch Charlene Wittstock
Kommentar: Klänningen var fin men helt fel färg.




VILKEN TYCKTE DU MEST OM??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0