Min ring!

Jag och min kompis var på en auktion här om dan och vi hittade ett par örhängen.
Det ena örhänget var sönder, men vi kom på att vi kunde göra örhängerna till ringar istället.
Vi köpte varsitt örhänge som vi sedan har gjort till kompis-ringar.
Det blev superbra!!
Ni kanske undrar, varför i hela friden gick hon bara inte till H&M och köpte ringar??
Jo för det första är det billigare på auktioner och för det andra så har "ringarna" en historia.
Vad har H&M ringen varit med om??
En transport i en gammal lastbil, spännande!
"Ringarna" som vi köpte har säkert en gammal, snäll gubbe suttit och gjort i en kall källare som han sen gav sin fru i bröllops-present.
Frun blev överlycklig och bar
örhängerna varje kväll och bakade goda bullar som tack.
Man kan ju alltid fantisera, men poängen är att våra ringar har en historia!

Titta här vad man kan göra med 10 kroners "skräp"!

(ignorera mina naglar)


Inte dom bästa bilderna men nu vet ni iaf hur min ring ser ut!


Dessa ringar kommer från H&M, visst är som snygga.
Men dom känns liksom inte äkta.

Förstår ni vad jag menar??

Ett plus i kanten är ju att ingen annan kommer ha en likadan ring, utom då min kompis :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej! Skulle va jätte snällt av dej om du ville offra två sekunder för att rösta på mina skor:)

http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=8sOGaZV3N03WGzYa1gc1GlVM9ND5F7hAptGDIb7WZwqflC4ZgVPl#shoeGallery



Tack på förhand :)

2010-07-16 @ 19:26:24
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: solrosprinsessan

Vad Fiina :) Jag fattar vad du menar jag älskar att gå på akution för sakerna är ju gammla och det är ju coolt att ha lite gammla saker och inte bara nytt skräp x

2010-07-16 @ 20:27:56
URL: http://solrosprinsessan.devote.se
Postat av: du vet vem

vem zonny eller brizz? :P

2010-07-16 @ 20:28:44
Postat av: sandra

TACK!!! :)



de är lugnt... om du hade skrivit ''Besök min blogg'' hade jag dock blivit småttt irriterad.. men rösta kan jag gärna göra! :)



Har röstat nu förresten :3

länk tack :D hahahah

fast egentligen måste du ju inte länka its yout blogg ^_^

xoxo

<3

2010-07-16 @ 21:16:20
URL: http://booxeen.blogg.se/
Postat av: iiissa♥

fina! =)

2010-07-17 @ 13:20:04
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0