Eclipse <3

Nu har även jag sett Eclipse.
Den innehöll både spänning, kärlek och humor!
En perfekt blandning.
Men jag blev också besviken på filmen. Det bästa från boken var inte med, tjejkvällen med Alice.
Det hade jag verkligen sett fram emot att se!
La ni märke till hur stor Taylors/Jacobs navel är?! Haha xD
Jag hade också velat se mer av Bree.
Filmen var den bästa av dom tre filmerna, men böckerna är fortfarande bäst!
Om du inte har sett filmerna, spring och köp dom nu!!!

Min favorit är:

Emmett! Han är så cool och självsäker!
Jag diggar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0