Tjugonionde dagen!

En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig


Har mammas dator så jag har ingen nytagen bild, den här får duga :)

1. Jag HATAR korv, pålägg (inte smör) och ost!
2. Jag har aldrig varit mörkrädd, jag älskar mörkret!
3. Jag är beronde av facebook och min mobil!
4. Jag har varit i 11 länder
5. Jag har simmat 2000 m i 16 grader "varmt" vatten
6. Jag föddes den 5 Januari 1997 på Möndals BB
7. jag drömmer om att bli advokat
8. Jag har ett väldigt fult skratt
9. Jag har väldigt kort stubin och älskar att dissa folk
10. Jag är ganska kaxig av mig och har dålig humor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0