2010 - resumé

Januari!

Jag fick min kamera i födelsedagspresent

Jag och Kela åkte pulka och jag slog i ryggen jättehårt :(

Februari!


Fuerteventura!

Mars!

Haha, ända bilden jag hade från mars!

April!

Badade lite i fjällen!

Usch vad kallt det var! ser ni isen bakom mig? :O

Maj!

Jag och Zonny hade kändisfest ;)


Läger! :D
Juni!

*mobilbild* Klassresan! :)

Juli!



Åstol!

Augusti!


Blev tvingad till att se på Eric Saade -.-

Singelfesten ;)

HAHA! Jag dör!! XD

September!

Shopping med tjejerna!

Mys med Kela!

Oktober!

Vi kidnappade Kela!

Höst!

KRETA!

November!


STOCKHOLM! :D

December

Bakade pepparkakor med Kela!



Det var mitt år i små bilder! :D
Hoppas att 2011 blir ännu bättre! :)

Kommentarer
Postat av: FAN!

IDA FAN!!!! TA BORT BILDEN!

HATAR DIG!

USCH! :'(

2010-12-31 @ 16:53:20
Postat av: thesswester - inte som alla andra

härligt år du verkade ha haft ! :D

hoppas du hade en grym nyår igår :)

2011-01-01 @ 13:32:29
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: michis

haha xD var det så jag såg ut på kändisfesten xD haha vad bossig jag ser ut xD

2011-01-01 @ 14:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0