Sista chansen!

Ikväll klockan 22:00 avgörs tävlingen om en inbjudan till bloggsvar!

För er som inte vet vad bloggsvar är:
Bloggsvar är en sida som man bara kan bli medlem på om man har en inbjudan. Du kan antingen få en inbjudan via en kompis eller någon annan, eller så kan du ställa dig i kö och få en. Men just nu är det ca 20000 i kö.

När du är medlem kan du lägga upp en ruta i din meny där dina läsare enkelt kan ställa frågor till dig och se frågor och svar på som andra har ställt. Jag har en sådan ruta i menyn, ställ gärna en fråga så får du se hur det funkar :)

Klicka HÄR för att komma till tävlingen.



SISTA CHANSEN!
Gå med i tävlingen, vad har ni att förlora? :)

Kommentarer
Postat av: viktoria

Vill vara med men jag fattar inte vad ska jag göra bara en länk till dig och sen en motivering?:)

2010-08-10 @ 17:46:56
URL: http://vikkiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej Ida heter jag och är 14 jordsnurr. Jag bor på landet i en villa, en bit utanför Göteborg med min familj. Mina största intressen är foto, musik och shopping! Jag tar tagit alla bilder som läggs upp i bloggen om inget annat sägs! Och det är Copyright© på ALLA mina bilder! Enjoy!
bloglovin Min profilbild

RSS 2.0